رمان +18
رمان +18

رمان +18

..

رمان Im Love (پارت2)

من گفتم که سارا چیکارش داشتی

_بدت نمیادا اه


خوب بگو چیکارم داری مامانم منتظره


_ببین راستش یکی هست که عاشقم شده و چند روزیه حرف میزنیم


هوم بعدش


وا اینجا بگم


بیا بریم تو ماشین بشنیم دور بزنیم بوگو


بعد تعریف کردن ماجرا بهش گفتم بهت خبر میدم رسیدم خونه

مامانم داشت با تلفن حرف میزد دیدم سرش بنده رفتم بالا اتاقم

مامان:کجا به سلامتی

_سلام مامانی خشگلم برم  اتاقم خسته شدم

مامان: نوچ بیا پایین


وای خدا نصیب هیچکی نکنه رفتم پایین بازرسی شدم که کجا بودی چیکار میکردی


بعد بازرسی مامان خانوم رفتم اتاق گوشی مو چک کردم دیدم یه ناشناس پیام داده  ول کردم دیدم سارا زنگ زده به اون جواب دادم


بعد  نیم ساعت دوباره پی ام داد همون ناشناسه

باز کردم دیدم نوشته

سلام خوبین؟

منم هول کردم برداشتم نوشتم شما


_ من همونیم که امروز مزاحمتون شدم


عجب رویی داره


من:خوب که چی؟


_میخوام باهم اشناشیم


گیج موندم نمیدونستم به سارا بگم یا نه اخه خودش مونده


گوشی رو گذاشتم کنار دیدم بابام اومده رفتم سلام کردم بعد موقع شام دوباره پیام داد


گوشی رو باز کردم پیام رو خوندم


_ببخشید هنوز ازم ناراحتین؟


دیگه حوصله نداشتم گذاشتم کنار 


بابا:دخترم!گوشی واجبه

_نه سارا بود گفت فردا بیا باهم بریم دانشگاه


مامان:هع خانوم باش صبح ساعت 10با کف گیر انداختمش بیرون

بابا:خانوم اذیتش نکن


_مامان

خجالت کشیدم جلو بابام

رمان Im Love

سلام من اسمم دنیا هست دنیا محبی تازه اومدیم محله نیاوران. من حوصله رفتن به دانشگاه رو نداشتم ولی مامانم پیله کرده بود که باید بری فلان اینا...

صبح پاشدم رفتم به سمت سرویس بعد  مامانم از اون طرف گفت


مامان:به به خانوم خانوما!! میدونی ساعت چنده؟ باتوما

اه حوصله داریا  مامان اه

_واسا ببینم تو دانشگاه نداری !کله ظهره

مامان ساعت تازه 10 صبحهه

_من نمیدونم باید بری دانشگاه

دیگه حوصله جر بحث نداشتم سری لقمه گرفت منو مثل آشغالا پرت کرد بیرونمنم سوار ماشینم شدم رفتم دانشگاه  وقتی رسیدم رفتم کلاسم در رو که  زدم  ..


استاد:بله

_عه سلام استاد خوبین ببخشید دیر رسیدم اخه خواب موندم!

استاد:تکرار نشه مگرنه غیبت میزنم

_نه نه خیالتون تخت

رفتمم نشستم دیدم دوستم داره یه جوری منو نگاه میکنه

دوستم: پیست(داره صدام میکنه)

_چیه دیر رسیدم بزار ببینم چی  میگه

دوستم:بابا دنیا ولش کن ببین بعد دانشگاه بریم بیرون کارت دارم

_باشه بابا

استاد:خانوم محبی خانوم رضایی گوش بدین

بعله بله بفرماین شما


بعد دانشگاه داشتیم میرفتیم که یهو یه پسره اومد جلومون

سارا:وا چته

من:وا ولش کن بیا بریم از این ور


پسره:ببخشید عم من چیزه.. میشه  میشه....


تا خواست حرف بزنه سارا جلوشو گرفت

سارا:ببین خشگل پسر وقت ندریم بای